Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ni Evropa se ne sipa u traktor

Komentari (67) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 11 oktobar 2011 13:18
MP neobjavljei komentar u Politici
EVROPA NEMA ALTERNATIVU.Pa naravno da nema alternativu kda joj dugujemo(država i građani) 40 milijardi eura.Naravno da nema alternativu kad je naš finansijski sistem u njihovim rukama(Bečki dogovor Tadića).Sve što je posle suludih sankcija devedesetih moglo da koliko toliko profitabilno radi prodato je toj istoj Evropi bud zašto.Petooktobarci su sve što su generacije stvarale, rasprodali,dodatno se prezadužili , uništili poljoprivredu i industriju(uz ostale važne segmente svakog društva), pa su sve vičući "Evropa nema alternativu" ostvarili dirigovan im plan.Tako su građani u dužničkom ropstvu pojedinačno , a svi skupa kao država u još većem.Zna se kako se ta ropstva završavaju.Zar ima neko ko sumnja da je ugodan položaj džinovske EU pijavice teško zamenljiv?Da li bi ta debela ogromna pijavica pristala da se lako odrekne plena(prodaja naših uglavnom sirovina i još neizraubovanih resursa)? I ko jednog ubogog slepca uopšte pita kakvu alternativu hoće?
Preporuke:
188
1
2 utorak, 11 oktobar 2011 13:29
Mile
Maestralno, kao i uvek. Sada je već svima više nego jasno da je evropski car go i samo je pitanje da li ćemo u poslednji čas nekako uspeti da se skinemo sa ražnja koji su nam već spremili.
Preporuke:
151
4
3 utorak, 11 oktobar 2011 13:59
Plodovi gneva
Ova vlast je dobila izbore principom:''Kada uđemo u Evropu, imaćemo mnogo para, a nećemo morati ništa da radimo''. Šta god da su inače govorili. Ljudi vole takvo nešto da čuju. Kao kod Kralja Ibija: ''Narode moj...stoko jedna.'' Tako su se Srbi oduvek palili na, prvo radikalske, pa komunističke, a sada evrounijatske priče.
Ceterum censeo: Evropska Unija je neprijatelj Srbije. Sve drugo je bolja alternativa.
Preporuke:
164
3
4 utorak, 11 oktobar 2011 14:01
srdjan conic
Sve je ogoljeno nema vise lazi nema prevare a evroentizijasti ne mogu preko noci postati evrorealisti ili evroskeptici iako se presvlace pred izbore. Treba se svakako pozabaviti analizom zasto je podrska ulasku Srbije u EU jos uvek toliko velika ali sto se toga tice cini da je pravo pitanje zasto se jos u tolikoj meri namestaju ankete oko podrske EU integracijama. Ko radi te ankete kome su one ovako namestene potrebne cemu sluze i zbog cega mediji i dalje sire evrofanatizam. Mozda da bi se iskoristilo preostalo vreme da se dobiju i operu neke pare iz EU fondova.
Preporuke:
83
2
5 utorak, 11 oktobar 2011 14:07
asa
Ja lično sam postao protivnik ulasku i EU , kada sam dnevno preko državnih medija čuo ili pročitao riječ Evropa po 1000 puta.Kada bi mi neko rekao ,dnevno, 1000 puta da me voli,ja bih ga zamrzio .
Zašto tolika propaganda,ako je EU dobra pa vidjećemo to na svkom koraku.Sada imao suočeljavanje mašte i realnosti.
Činjenica je da pojedine zemlje u EU kolijevka današnje civilizacije,činjenica je da su pored bilo kakve krize najrazvijeniji dio svijeta .
Činjenica je da imaju mana, mi moramo sprječiti da njihove mane postanu naše,a preuzeti njihove vrline .
Ne kažem da je poređenje na mjestu , ali SAD su nakon Drugog svjetskog rata preuzeli mnoga naučna dostignuća Njemačke ,kao i njihove naučnike,samo zato jer su bili bolji .
A najgore bi bilo sada reći EU nije obećana zemlja Rusija je obećana zemlja . Rusija jeste naš prirodni saveznik ,ali kada bi naši političari upravljali čitavim svijetom , a mi samo koristili plodove rada čitavog svijeta , svijet bi bankrotirao , a mi opet bili siromašni.
Preporuke:
68
10
6 utorak, 11 oktobar 2011 14:24
Lola
Ali pristupni fondovi! Pristupni fontovi! Pristupni fondovi...
Preporuke:
83
2
7 utorak, 11 oktobar 2011 14:26
Slavomir Srpski
Po mom misljenju "sipanje Evrope.." nije u modi ne zbog Bugara i Rumuna, siromasnih euro-skorojevica, vec zbog najstarije Evrope: Grcke. Lomljnje grckog naroda koji je deo stare EU i evropske civilizacije, i urusavanje evra, svakome ovde otvara oci bilo kojeg stepena pameti da je. Nije ni nebitno da sada vidimo nase stare prijatlje, centar stare Evrope, kako grcaju vracajuci novce onima koji su ih tamo ulozili da bi prodali francusko-nemacku robu: dakle dva puta im oduzimaju novac-jednom za tu stranu prodatu robu (koja je bila placena), a sada opet zbog duga koji je drzava od toga dobila. Ako tako rade u jednoj staroj Evropskoj drzavi mnogi mogu samo da zamisle kako bi nama, da ne daj boze tamo udjemo.
Pokazalo se opet da su predvidjanja propasti uglavnom nispravna: nisu posustali siromasni skorojevici u Evropi i bivse sovjetske gubernije, zbog krize americkih banaka, vec stare demokraske evropske drzave. Slicno sovjetskoj revoluciji.
Preporuke:
68
2
8 utorak, 11 oktobar 2011 14:26
Vladan Nenadić
Vojislav Koštunica nije bio opsednut konstitucinalnim pitanjima (mada je veliku pažnju posvećivao donošenju Ustava) već pre svega institucionalnim pitanjima.

Drugačije rečeno, uvođenju reda u institucije i insistiranju da svaki segment vlasti obavlja svoj deo posla.

Njegovim uklanjanjem sa mesta predsednika vlade dobili smo isto što i u vreme Miloševića - ličnu vladavinu jednog čoveka. A institucije države su kao i u vreme Miloševića sistematski urušene i paralizovane.

Kad je već toliko zagledan i zaljubljen u Zapad, Dragoljub Mićunović bi mogao da kao primer uzme SAD, i ugleda se na odnos prema Ustavu i poštovanje Ustava koji tamo vladaju.


A zbog toga što tako posprdno govori o Ustavu koji "ne može da se maže na hleb" treba da se stidi svoje sede glave.
Preporuke:
107
9
9 utorak, 11 oktobar 2011 14:27
Cinjenica
@aca
"Činjenica je da pojedine zemlje u EU kolijevka današnje civilizacije,činjenica je da su pored bilo kakve krize najrazvijeniji dio svijeta"
Kolevka evropske civilizacije(jezik,pismo,prvi drzavni zakoni)je Srbija,zapamtite to!To najrazvijenije zemlje odlicno znaju!!
Srdacan pozdrav.
Preporuke:
57
9
10 utorak, 11 oktobar 2011 14:28
Igor K.
Prof. Vukadinovicu,

Posle duzeg vremena (ali bas duzeg) zelim da Vam napisem jedno - Bravo!!! Pravo u metu!!! I nema razloga da malo vise ne potencirate pa cak i citirate sve sto ste pisali na ovu temu u predthodnom periodu.... Jer veliki broj ljudi nije imao prilike, niti volje da cita Vase tekstove u sveopstoj eutanaziji na vodecim medijima, tako da smatram da niko dobronameran nece tumaciti to kao likovanje nad opstom nesrecom, vec kao potvrdu ispravnog predvidjanja, duboke i prave analize i jasne vizije...

Pozdrav,

Igor Kostic
Nis
Preporuke:
78
4
11 utorak, 11 oktobar 2011 14:30
Mihailo
Toliko o odnosu inteligencije i vlasti. Otvarate im oči, a oni ih sklapaju i sanjaju Evropu.
Preporuke:
68
1
12 utorak, 11 oktobar 2011 14:47
Jedno razmisljanje
Mit o Evropi, kao uostalom ni bilo koji drugi mit, ne rusi se objektivnim saznanjem i cinjenicama, buduci da je znacajan zadatak mita upravo da prkosi ili prikrije neprijatne ili neslavne cinjenice. Mitovi se ruse raskrinkavanjem psiholoskog osnova iz kojeg su iznikli.

U slucaju narodne mase, radi se o zelji da nekim divnim cudom pocne lepo zivi bez mnogo rada i zrtava koje rad zahteva. U slucaju elite, radi se o bekstvu i skrivanju od odgovornosti za proces nezapamcene pljacke drustvene i drzavne imovine, eufemisticki nazvane tranzicija, u kojoj je pomenuta elita do kraja obelodanila svoj potpuni politicko-ideoloski,moralni i strucno-intelektualni bankrot. Kada uporedimo snagu i dubinu motiva, jasno je da je Mit o Evropi, pre mit nase elite, nego mit naseg naroda. Koliko god nezreo i lakom bio svako pre ili kasnije shvati da "nema leba motike". Potreba da se sakrijes i izbegnes posledice suocenja sa svojim lopovlukom, nesposobnoscu ili nezainteresovanoscu traje ipak malo duze.
Preporuke:
43
0
13 utorak, 11 oktobar 2011 14:54
Siniša Stefanović
Dobro. Baš dobro. Hvala.
Preporuke:
35
0
14 utorak, 11 oktobar 2011 14:56
Dejan
Mislim da je većina građana Srbije zamišljala svoj budući život u EU onako kako su ga Grci donedavno živeli - svi rade za državu, plate su velike, evro obezbeđuje stabilnost, krediti se dobijaju pod povoljnim uslovima...

Niko nije zamišljao da treba mnogo da se radi, jer to možemo i bez Unije.

Mislim da će rasplet doneti situacija u Evropi, a ne građani ovde. Ako bude bankrota jedne ili dve zemlje, onda ćemo da prestanemo da pričamo o EU, kao da nikad nije ni postojala.

Problem je što je svet danas povezano mesto. Russia Today juče piše da je Rusija spremna da kupi španske obveznice. Kinezi su isto izrazili uslovnu spremnost da pomognu Evropi.

Nikome ne odgovara domino efekat bankrota.

Treba da sebično, kao Slovenci, brinemo samo i jedino o sebi, i manemo se svih utopija.
Preporuke:
54
0
15 utorak, 11 oktobar 2011 15:18
siniša 1
Naš evropski put izgleda da se odvija po onoj mustri "mi kao hoćemo u Evropu, a oni nam kao ne daju nego nas uslovljavaju".

Ja sam više nego siguran da "mi" nećemo u Evropu, nego nam put u Evropu služi za zamajavanje i za izbornu prednost, ali ne kod naroda Srbije, koji formalno bira vlasti, nego kod stranaca koji te vlasti imenuju.
Dok "mi", Dinkić, Čeda Vuk, zaista ni na kraj pameti nam nije da poslujemo, ponašamo se i donosimo i primenjujemo zakone kako to rade u evropi, dotle nam ni Evropa ne brani, naime da nam brani da uđemo u Evropu, onda bi nam to i rekli.
Oni nas stalno "ohrabruju" da uđeno u Evropu.
Ta igra oprevare lažnih Evropejaca i lažnih uslovljavača napših evrouintegracija se svela na raskućavanje, destrukciju, glodanje i razbijanje Srbije.

Stvari obvako stoje. Ja kao evroskeptik sam Evropejac 100%, belac i hrišćanin. Srbija je evropska zemlja 100% i po položaju i po kulturi i po civilizaciji i politici i po svemu takođe 100%.
Preporuke:
35
1
16 utorak, 11 oktobar 2011 15:34
@ Lola
Pristupni fondovi su karta za "Titanik". Putnici treće klase već se dave.
Preporuke:
59
1
17 utorak, 11 oktobar 2011 15:35
Vlada Kanada - 1. deo
Ne mogu se potići bolji rezultati kada su „izabrani“ političari koji svoje veleizdajništo ne shvataju, ne kriju, niti ga se plaše. Oni uživaju u tome. Meni je čudno što ih Srbi, toliko slobodoljubiv narod u prošlosti, trpi i mirno posmatra rastakanje svoje krvlju stečene i odbranjene otadžbine. Svi ovi veleizdajnici mirno žive u Beogradu, šetaju se mirno njegovim ulicama, ispijaju svoj viski bez ikakvog uznemiravanja. Šta više, narod za koji je moj zemljak Palma zvezda zaista nema nikakvu budućnost.
Preporuke:
46
0
18 utorak, 11 oktobar 2011 15:37
Vlada Kanada - 2.deo
Srbi u sadašnje vreme žive svoja Smutna Vremena, kroz koje su Rusi prošli u srednjem veku na smeni dinastija Rurik i Romanovič. Tada su Poljaci i Litvanci, posle osvajanja Rusije i bestijalnog uništavanja svega i svačega, određivali ko će i koliko dugo biti na prestolu Rusije. To je najkrvaviji i najtragičniji period u njihovoj istoriji, ako se ne računa uterivanje komunizma i Veliki Otadžbinski Rat. Tada se javljaju da hrabra čoveka Minjin i Požarski i prevode borbu za oslobođenje Rusije. Ruski narod, predvođen ovom dvojicom, započeo je borbu i osvojio slobodu. I niko nikada više nije određivao ko će biti Ruski Car. Dinastija Romanovič dala je najvećeg među Rusima Petra Velikog. „Naše“ političare biraju ambasade evropskih država, koji su naši vekovni neprijatelji. U „našim“ ministrarstvima nalaze se agenti tih istih stranih država, koji kontolišu sve što se u njima događa. Narod je gladan, osiromašen, ponižen i popljuvan. Toliko popljuvan da se situacija u Srbiji ne može više mirno razrešiti.
Preporuke:
58
1
19 utorak, 11 oktobar 2011 15:46
Vasa
Palmina snayka sipa, odnosno pretache evre u Kolubari...chist lopovluk i mafia!
Palma ima monopol na ugalj u Jagodinskom kraju i nikom nishta!


mafia!
Preporuke:
37
4
20 utorak, 11 oktobar 2011 16:16
siniša 2
Naš put u Evropu je bio jedna gruba budaleština. Kao kad diletant ekstra klase uzme violinu i počne da je muči i nju i slušaoce. Bili smo nemi i jadni posmatrači kako grupa političkih i svakih drugih diletanata udružena sa grupom evropskih zlonamernika, Kacin i Pak to jesu, a na primer Dik Marti ( srpski političari su malo na njega zarežali i to je sve ) to nije, kako dve grupe ljudi, jednih bez obraza i pameti a drugi bez morala zamajavaju jedan narod, vređaju mu inteligenciju i rasparčavaju državu i s mukom stečenu imovinu koju su sticale generacije.

Ja sam izričito protiv EU, jer sam i sad i uvek sam bio svestan da se u elitne klubove ulazi tako što imate sve, a ne da prvo postanete član elitnog kluba pa onda stekne sve.
Sve je bilo pogrešno, a pitanje svih pitanja je da li se mi iz smrtonostnog zagrljaja možemo otrgnuti.

A da treba urediti puteve, institucije, proizvodnju, prirodnu okolinu, i mnogo toga još kako to rade u npr. Nemačkoj, Švedskoj ili Španiji treba.
Preporuke:
37
0
21 utorak, 11 oktobar 2011 17:10
Vera Sobat
@ MIHAJLO, onaj ko treba da OTVORI OCI je srpski narod!!!!!!

Jos uvek ima puno onih koji su za "bezalternativu" koju "nasa" VLADA jos pro-
pagira!
To je neshvatljivo i stvarno porazno za sve nas.
Zar je moguce da su ljudi toliko NE INFORMISANI ?

Zar je moguce da sva ta BRUTALNOST i AROGANCIJA politicara EU, sva njihova PONIZAVANJA Srbije i srpskog naroda, nisu otvorile oci i nisu doveli do toga -
da kazemo: STOP, dosta je bilo!?

NEVEROVATNO i nikada necu shvatiti sta se srpskim narodom desava?
Preporuke:
44
0
22 utorak, 11 oktobar 2011 17:25
Ružičasti panter @ asa
Recimo da su sve zemlje EU kolevka civilizacije. To još uvek nije odgovor na pitanje - zašto su se te kolevke udružile? Šta je KONKRETAN cilj stvaranja EU? Bilo da se radi o pojedincima,preduzećima, kulturnim društvima, sportskim klubovima,poljoprivrednim dobrima... ukratko - svako udruživanje podrazumeva JASNO naznačen cilj ujedinjavanja dva ili više entiteta.Problem sa Evropskom unijom je što ni njeni osnivači a ni potonji zagovornici nikada nisu jasno naznačili taj cilj.A udruživanje radi udruživanja teško da može da urodi nekim plodom (koji nije truo). Istina, u Srbiji se navodi jedan razlog - da ne kasnimo za nekima koji su se već udružili radi udruživanja. Očigledno, što je glupost veća to ima bolju prođu.
Preporuke:
32
1
23 utorak, 11 oktobar 2011 17:36
Miloš Kikić
Ovakvi tekstovi Đorđija Vukadinovića svojevremno su u "Politici" izazivali stotinak i više komentara i to skoro svih afirmativnih,koji su izražavali slaganje sa Vukadinovićem i pohvale njemu lično. U ovome momentu (17.40 sati) tamo ih ima svega 16. Bilo bi zanimljivo da nam gospodin Vukadinović objasni da li takvu pojavu tumači kao pad interesovanja čitalaca "Politike" za njegova razmišljanja, njihovo neslaganje sa njegovim stavovima, manju čitanost "Politike" ili, uopšte, o čemu bi tu moglo da se radi.
Preporuke:
26
9
24 utorak, 11 oktobar 2011 18:21
Pva
Sretenjski ustav (prvi ustav iz 1835.g.) pita Koštuničin ustav: " Zašto u tebi piše da se možeš mazati na hleb?" Ustav zanemeo. Đorđe Vukadinović je svedok da se u Srbiji na hleb maže euro krem i da EU lobi jednu deceniju zloupotrebljava evro-kartu.
Preporuke:
34
0
25 utorak, 11 oktobar 2011 18:26
Petar Veliki
Nije uredu da mi ovaj tekst pokvari evrofanatizam. Već 11 godina čekam ovozemaljski raj a on se javlja u vidu onog slovenačkog debila i grupe evropskih idiota. Evroskeptik sam već 20 godina i nadam se da će ovaj nesrećni projekat nestati zbog sopstvene pokvarenosti,licemerja,oholosti, bolesti uma i propagiranja lažnih vrednosti.
Preporuke:
55
0
26 utorak, 11 oktobar 2011 19:08
mačak garfild
@Miloš Kikić: I u ovom trenutku (19:06) na sajtu “Politike“ ima opet samo 16 komentara. Zašto? Najverovatnije se radi o cenzuri Velikog Brata – a možda i malo začinjenoj murdarlukom zaposlenih na tom sajtukoji ujedno misle da se time ulaguju Velikom EU Bratu.
Preporuke:
40
0
27 utorak, 11 oktobar 2011 19:11
Rade
Ma ljudi moji mante se EU. U pristojnom društvu u Srbiji se taj pojam ne troši.
A međ narodom je to postala već sočna psovka.
Ako hoćete da nekoga ponizite samo recite da je bezalternartivno za EU.
Pametnom dosta.
Preporuke:
35
0
28 utorak, 11 oktobar 2011 19:13
Rade
Ma ljudi moji mante se EU. U pristojnom društvu u Srbiji se taj pojam ne troši.
A međ narodom je to postala već sočna psovka.
Ako hoćete da nekoga ponizite samo recite da je bezalternartivno za EU.
Pametnom dosta.
Preporuke:
22
1
29 utorak, 11 oktobar 2011 19:48
Miloš Kikić
@ MP neobjavljeni komentar u Politici: "Sve što je posle suludih sankcija devedesetih moglo da koliko toliko profitabilno radi prodato je toj istoj Evropi bud zašto."
Sa ovim delom Vašeg komentara ne bih mogao nikako da se složim. Budzašto je sve prodato Miloševićevim tajkunima i raznim kontroverzinim biznismenima, a ono malo što je (budzašto ili ne) prodato Evropi, pa i NIS Rusiji, to skoro jedino još i funkcioniše, moramo priznati voleli Evropu ili ne.
Preporuke:
9
33
30 utorak, 11 oktobar 2011 21:43
covek iz loznice
a sta ce na ovaj tekst dj.vukadinovica, reci svetislav basara, bas me zivo zanima.
Preporuke:
21
3
31 utorak, 11 oktobar 2011 22:24
Ludi Vanko
Pogledajte šta na ovaj Vukadinovićev tekst sve pišemo?Onaj ko je razgovor načeo ide daleko dalje od Vukadinovića.On pokazuje ropstvo iz koga nema izlaza.Ostali se standardno, naravno s razlogom ,slažu s Vukadinovićem.A onaj Aca, traži svo zlo u Palmi.Svejedno što je taj Palma koješta učinio.Mi smo takav narod.Ni oko čega se ne umemo složiti.Sada da se pojavi jedan pametan diktator i da kaže par istinitih reči i sve ovo okrene na neku stranu koja nas spasava, mi bismo svi listom otišli s njim makar u tandariju.Nama s demokratijom izlaza nema.Sad će početi svi da nalaze izlaze,da obećavaju kule i gradove a kad se sve završi otkrivaće šta su ovi koji su sada na vlasti sve radili i koliko pokrali.Onda će doći treći.I priča će se ponoviti, sve dok definitivno ne nestanemo ovako nesložni. Došlo vreme kad demokratija nije za nas samo luksuz, nego put u pakao.Elita, na tu reč, me uhvati muka.Koja bre elita?Pošušnjare i lopuže.Dajte nekog ko vidi i zna i pošten.To je izlaz, pa opet
Preporuke:
22
0
32 utorak, 11 oktobar 2011 22:32
au ,mile
@Miloš Kikić
Navešću jedan primer koji obara vašu tvrdnju. Pančevačka pivara je privatizovana sredinom prve decenije 21. veka. Posle Miloševića. Privatizovala ju je jedna velika multinacionalna kompanija (prvo Efes pa onda Hajneken). Ubro potom, ona je zatvorena. U ime zakona tržišta i logike profita, 300 ljudi je ostalo bez posla.Ta pivara je radila od 1722,i to je najstarija pivara na Balkanu.Preživela je sve, osim ove srpske pljačkaške tranzicije.
Još jedan primer. Pančevačka mlekara je takođe privatizovana posle Miloševićevog doba. Bila je ugledna i proizvodi,a je snabdevala srpsko tržište. Ni ona posle privatizacije više ne postoji.
Siguran sam da takvih primera ima još puno. Ja sam se setio ova dva u svom gradu.
Preporuke:
46
0
33 utorak, 11 oktobar 2011 22:32
Fristajlo
Sve ovo što Đorđe govori je rezonski, drži vodu, logički je utemeljeno, lepo i jasno rečeno.
A onda dođu izbori, i ovaj kukavni narod glasanjem to stavi u zonu neke manjinske logike, teorije, ne izračunava stvari po tome...
Meni se čini da narod ne zna koga više da sluša; sa svih strana ga plaše, prete mu, objašnjavaju, procenjuju, demaskiraju; previše je pametnih reči, a nigde pametne akcije...
Narod ne zna; zato bira neke, za koje misli da znaju, da oni "vode posao". Nije Đorđe kriv za to što narod ne zna, i što je zbunjen i sluđen, već oni, koji ovo čitaju i jasno im je da je to dobra politička smernica, da tako treba uraditi- a ćute, i ne rade ništa.
Sujeta naših lidera, njihov oportunizam i fokusiranost samo na sebe i svoje okruženje je problem; nema to ko da realizuje. Treba celu tu bulumentu precrtati, sve, koji su od 2000-te pa na dalje bili u nekoj Vladi.
Sve ponovo, sa potpuno novom ekipom.
Preporuke:
25
3
34 utorak, 11 oktobar 2011 22:50
Miloš Kikić
@ au,mile: Nisam uopšte imao nameru da kažem da se sve što su stranci kupilizavršilo idealno. Setimo se samo Jumka i onoga Kipranina koji je naplatio od Dinkića stimulacije za otvorena radna mesta pa kidnuo, ili primera sa inostranim bankama. Hteo sam u stvari samo istine radi da kažem da su mnogo više štete naneli domaći "biznismeni" koji su i mnogo više privatizovali od stranaca i ne vidim da zbog toga zaslužujem onolike minuse jer je to jednostavno tačno.
Preporuke:
2
28
35 utorak, 11 oktobar 2011 23:21
Biljana Nikolić
Prazna obećanja se sipaju u praznu glavu, pitanje je da li glava ima dno ili bar poklopac.

I da je Evropa raj kakvim ga predstavljaju ili kakvim ga srpski-evropski glasači zamišljaju, moj stav bi bio - imamo važnija posla jer kasnimo, pa skoro 100 godina,tj. od kad gradimo razne Jugoslavije umesto JEDNE I NAŠE SRBIJE.

E kad izgradimo našim rukama i našom pameću,našu Srbiju, kad zaposlimo naše radnike u našoj proizvodnji, naše seljake na našoj zemlji, kad naučimo naše đake našoj istoriji,onda ćemo da vidimo gde ćemo i sa kim ćemo.

Dok nam hrvati, slovenci, nemci, pišu zakone i prozvode po Srbiji da bi naši političari i njihovi stani poslovni partneri imali pune račune, dok su nam radnici i zemljoradnici na birou rada a đaci uče evropsku istoriju, mi se prenemažemo da su svi protiv nas, umesto da shvatimo da smo najviše mi sami protiv nas samih.
Preporuke:
43
1
36 utorak, 11 oktobar 2011 23:27
Peter RV
Ovdje je stvarni srpski problem. Petog Oktobra, mi smo izgubili kicmu i postali jedna ljigava plasticna masa kojoj se moze dati forma kako se (iz Evrope)hoce. Vukadinovic ovo odlicno zapaza kad kaze,
"Zapravo, kada vidim šta se sve čini i kako se prema nama odnose, onda me je čak i pomalo sramota što podrška EU u Srbiji nije još mnogo manja (na primer, na nivou one koju ima NATO). Zato mislim da bi se u budućnosti trebalo ozbiljno pozabaviti ne toliko razlozima opadanja podrške ulasku u EU, nego razlozima zbog kojih je ta podrška u Srbiji još uvek ovako relativno visoka".
Ucestvujem potpuno u stidu kojega g. Vukadinovic osjeca.
Preporuke:
40
1
37 utorak, 11 oktobar 2011 23:29
Vera Nastasovic
Apsolutno tacno i precizno. Postavite pitanje nasim politicarima, zasto Evropa sada ne likvidira svoje banke (kao sto smo to mi uradili po njihovoj direktivi) pa da lepo pocnu od pocetka, formiranjem novih banaka sredstvima iz Kine i Rusije? Slusali smo savete i postali robovi u sopstvenoj zemlji. Ova kriza vise ne moze da se maskira izjavama politicara da ce finansirati Grcku. Oni za to para nemaju, kao sto nemaju ni za svoje banke.Dalje stampanje para nije moguce. Pitanje je kako cemo mi u svemu tome proci. Strane banke ce povuci kapital da se spasavaju u sopstvenoj kuci. Da li ce nam se opet dogoditi Dafina i Jezda i koja to politicka snaga moze da nas izvadi iz blata?
Preporuke:
26
0
38 utorak, 11 oktobar 2011 23:34
@Fristajlo
Zašto samo posle 2000? Šta je sa onima ranije?
"Nova ekipa" ne može podrazumevati stare radikale u novoj evropskoj partiji, niti radikale koji pre 2000 nisu obavili posao koji su sebi zacrtali.

Jeste li Vi za ganc nove ljude ili za sekend hand ali sa hemijskog čišćenja?
Preporuke:
16
2
39 sreda, 12 oktobar 2011 00:09
Vladimir Dž
Slažem se sa tekstom mada autor nije trebao čekati jesen 2011 da napiše ovako nešto o EU. Dobri poznavaoci prilika to vide mnogo ranije. Evo na primer David Icke nam govori kojim putem će razbiti pojedine evropske zemlje kako bi ih lakše stopili. Nešto poput onog kad pravimo čvarke – isečemo na komade pa u oraniju.

"Ideja je da se evropske zemlje razbiju na odvojene regione. Ideja je da se razjedini jedinstven odgovor na moć iznad. Ako pogledate svet, bilo neku porodicu, svako grupisanje koje može okupiti ljude kao jedinke, na njih se cilja... Da bi se ljudi drugih kultura mogli utopiti u druge kulture... ključni nivo je da se uništi svaki osećaj za naciju, svaki osećaj za jedinstvenu kulturu... Sve je ovo deo uništavanja osećaja jedinstvenosti u svakom obliku i imaćemo taj sjajan mentalitet koji se zove Evropa."

Da li nam on to priča i o stranci Ujedinjeni regioni Srbije?
Preporuke:
26
2
40 sreda, 12 oktobar 2011 01:25
Nele
U pravu ste g. Vukadinoviću, to što se navedeno ne može sipati ili mazati je tačno, ali je još tačnije da se svako može "podmazati".
Što se tiče ulaska u EU, to je samo perfidno iskorišćena ideja da se u dogovoru sa vladajućom kastom, u fazama Srbija zvanično na kraju odrekne Kosova i Metohije.
Sadašnja faza je predstava vlasti za srpski narod, da su učinjeni veliki napori predstavljeni kao tehnički pregovori uz završenu saradnju sa Hagom i da je to velika pobeda. Kakva crna pobeda, ovo je samo predzadnji čin priznanja države Kosovo.
Pa pošto još uvek nismo ostvarili veličanstven cilj, u sledećoj fazi kada nas ucene direktnim priznanjem Kosova da bi nam dali i taj datum pregovora,vlast će i to uraditi.
Na kraju prodaćemo KiM za ništa kako reče g.Samardžić, koga popljuvaše i nagrdiše pojedini velečasni analitičari,normalno za sve novce koliko ih plaćaju.
Preporuke:
16
0
41 sreda, 12 oktobar 2011 01:34
@Vladimir DŽ.
Vi Vladimire izgleda veoma slabo pratite ovaj sajt, kao i istupe gospodina Vukadinovića, jer biste inače znali da on lično i većina nas komenatatora takav stav o EU zastupa i iznosi već godinama. A slažem se da ono drrugo što ste naveli deluje kao foto-robot naših "ujedinjenih regiona".
Preporuke:
16
0
42 sreda, 12 oktobar 2011 04:49
Svetislav Kostić
@ Miloše Kikiću! Ne vjerujem da će vas Đorđe Vukadinović udostojiti jednog odgovora na ovu temu. Ne zato što vi jednog odgovora ne bi bili dostojni, nego zbog stereotipnih pitanja u kojima već od vas sugerisan odgovor ili već do boga dosadna mantra sa "NIS i Rusi", koji očigledno nisi vaši favoriti. Ali zato vladajući eksponenti Vašingtona i Brisela, dakle - Natoa.

Koju godinu ranije u Politici bili ste kreativniji, a moja očekivanja da ste se i vi zasitili Politikinih ideoloških cenzora kao i mnogi drugi nezlonamjeri Srbi te zbog toga iz Politike "dezertirali" u NSPM.

Đorđe Vukadinović je itekako cijenjen i od Politikinih čitalaca. Međutim, većina dosadašnjih preko 30 čitalačkih komentara, Politikini moderatori ne bi se usudili da objave. Makar jedan odgovor na vaše zajedljivo "pitanje" Đorđu Vukadonoviću. Makar vam ja nisam ostao dužan
Preporuke:
16
0
43 sreda, 12 oktobar 2011 05:24
Zoran
Samo ste zaboravili da kažete što se Srbin ohladio prema EU ako Kosovo nije glavni razlog, a po meni nije.

Ohladio se jer video da mora da se rmba od jutra do sutra da bi se bolje živelo. Oni koji to hteli nisu u Srbiji, a ovi u Srbiji više vole priče, sredeljke i filozofiranja. Problem je samo što je to išlo u finom smeru jedno vreme, do pre jedno 4, 5 godina, ali posle se urušilo, ap opet se pošten rad isprsio pred Srbinom, a on pobegao.
Preporuke:
4
16
44 sreda, 12 oktobar 2011 07:38
kole 1
Kako god, ovih dana će iz Brisela stići adet i toće biti znak da smo u predvorju, recimo kao Turska, gde ćemo ostati narednih dvadesetak godina (ako tada EU bude postojala), ali će to opet biti viza aktuelnoj vlasti, pošto narod po pravilu ima ''kratko pamćenje, da na mišiće, uz laži izađe na izbore i , ne daj Bože, odnese pobedu. Bila bi to katastrofa, ali koliko ih nas je već snašlo.Zato izbore možemo očekivati već sutra...
Preporuke:
12
0
45 sreda, 12 oktobar 2011 08:03
Srboljub Savic
@ g. M. Kikic,
Tema izandjana, pa, nema ni citalaca, ni komentara.
Uostalom, postovani g. Vukadinovic,je zaboravio da "EU ekipa" samo skuplja poene, iduci "niz dlaku" jadnom narodu. "Ekipa" u "garnturi" racuna na provizije iz fondova, pa, ponovo, jedno prica, drugo radi (laze, kako, "mrtav 'ladan" priznade g. Dinkic).
Nego, Srbija je u Evropi (bar kako kaze geografija)), a da li ce biti u tzv.- Ujedinjenoj, zavisi od Nemacke-njene volje i moci, da je sacuva (ne za nas).
Ne zaboravimo da dugme zelene lampice, drze SAD.
Izmedju prsta i "dugmenca" je Odluka Skupstine Srbije o prihvatanju poziva za uclanjenje u NATO. Kako "garnitura" sve to dobro zna, sada je vazno obezbediti re-izbor, a posle, lako ce (a ni ovako
im nije tesko).
Narod van "garniture, bez svesti, u strahu (opravdanom) za bedno prezivjavanje, bez vodjstva (strah mu zatvara oci, pa i ne vidi) ne shvata da
je razbijanje garniture (i vanredni izbori) jedini
novi put.
S. Savic
Preporuke:
14
0
46 sreda, 12 oktobar 2011 09:07
Ni Evropa se ne sipa u traktor
Takođe se ista ne može sipati ni u radijatore
Preporuke:
17
0
47 sreda, 12 oktobar 2011 09:37
nokic
Bravo Đorđe
Preporuke:
9
0
48 sreda, 12 oktobar 2011 11:13
Fristajlo
38 utorak, 11 oktobar 2011 23:34
@Fristajlo
Zašto samo posle 2000? Šta je sa onima ranije?
"Nova ekipa" ne može podrazumevati stare radikale u novoj evropskoj partiji, niti radikale koji pre 2000 nisu obavili posao koji su sebi zacrtali.

Jeste li Vi za ganc nove ljude ili za sekend hand ali sa hemijskog čišćenja?

Bez želje da zloupotrebljavam ove komentare za pogrešnu namenu (jer vidim i da su me neki pogrešno razumeli...)- preciziram: "ganc novi ljudi".
Ekonomiju, kao ključ uspešnosti neke zajednice, bolje od bilo koje vlasti vodili bi mnogi u ovoj zemlji, samo ako su okrenuti radu, proizvodnji. Pola načih seljaka ili radnika, sa vrlo skromnim opštim znanjima postiglo bi bolje rezultate, a ako ništa- pričinilo manje štete od ovih koji su se izređali, samo zbog te osobine domaćinskog vaspitanja.
Od pokojnog Broza niko se tako nije ponašao- zato smo tu gde jesmo.
Jasnije?
Preporuke:
13
0
49 sreda, 12 oktobar 2011 12:22
Miloš Kikić
@ Svetislav Kostić : Evo javio se moj nekadašnji oponent ali me nije razumeo. Sećate se da sam kritikovao Đorđa Vukadinovića pa i moje sadašnje pitanje njemu smatrate zlonamernim. Nisam uopšte imao nameru da budem zlonameran. Što se tiče NIS-a i Rusa, i tu sam napisao da je NIS među onima retkima koji danas u Srbiji rade. Zašto odmah potežete NATO kao kontraargument? Gde sam se i kada ja zalagao za NATO?
Preporuke:
5
9
50 sreda, 12 oktobar 2011 14:51
Miroslav Đukić
"Srbi se danas dele na one koji sanjaju evropske snove i one koji su budni".

(Nažalost, ne znam ime autora ovog aforizma).
Preporuke:
14
0
51 sreda, 12 oktobar 2011 15:42
Angel
Za mene će uvek ostati engima ko su ti ljudi kojima je stalo do EU "iluzije". No, kako reče Lane Gutović, u "Kabareu". Od naroda koji je voleo Tita, svašta se može očekivati...
Preporuke:
9
0
52 sreda, 12 oktobar 2011 16:18
Ružičasti panter
1.
Među brojnim nerazrešenim nedoumicama o tome šta je uopšte cilj evropskih integracija (pacifikovanje različitih ili udruživanje sličnih; ekonomski prostor bez političke supstance ili Evropska federacija; Evropa-mirovni projekat ili Evropa-sila; liberalna Evropa ili socijalna Evropa....) – jedna od nedoumica je i Evropa-nacija ili Evropa-građana. Najvatreniji pristalica Evrope-nacija je bio de Gol, dok su za Evropu-građana bili „očevi Evrope“, Mone i Šuman. Ta dilema ni danas nije rešena. Projekat regionalizacije koji se nadovezuje na ideju Evrope-građana, podrazumeva dekonstrukciju postojećih nacionalnih država. Za taj projekat se danas zalaže uglavnom Nemačka i na njemu se intenzivno radi u zemljama Istočne Evrope. Dinkićevi regioni su na toj liniji.
Preporuke:
5
0
53 sreda, 12 oktobar 2011 16:25
Ružičasti panter
2.
Da se „Evropa ne može sipati u traktor“, tj. da prolazi kroz ekonomsku krizu,i da tamo ne cvetaju ruže - to je sada već svima jasno. Ali pitanje koje je trebalo da se postavi na početku priče o evrointegracijama, a koje niko nije postavio ni onda a ne postavlja ga ni sada, je sledeće: gde Srbija to želi da se integriše? U carinsku uniju? U Evropsku federaciju? U vojni savez? U neku eksperimentalnu tvorevinu? A odgovor bi bio sledeći: Ne zna se. Posle pola veka integrisanja još uvek se ne zna šta je cilj integrisanja. A kakva je onda sudbina onih koji se učlane u takvu organizaciju? Ni to se ne zna.
Prosečno razuman čovek pod takvim uslovima nikada ne be učlanio ni sebe ni svoju porodicu u neku organizaciju. Ali - industrija svesti je moćna a zdrava seljačka pamet je postala redak resurs.
Preporuke:
12
0
54 sreda, 12 oktobar 2011 17:53
@ ružičasti panter
Prosečan čovek se pod tim uslovima ne bi učlanio ni u foto sekciju.
Preporuke:
7
0
55 sreda, 12 oktobar 2011 18:18
Vladimir Dž
@@Vladimir DŽ.(Ne potpisanom komentatoru) – Grešite. Moj komentar je nastao na osnovu toga što pratim rad Gosp Vukadinovića već neko vreme.

Neki širi komentar ne želim da dajem. Ovo iz razloga što on nas, (veliki?) deo čitalaca koji dolaze na ovaj sajt, smatra ili zaverolozima ili tribalnim nacionalistima, tako da ne želim da svoje šire mišljenje ostavljam tamo gde ne žele da me čuju.

Inače ceo intervju na moje prvo javljanje možete naći ako ukucate u pretraživač: David Icke - Poreklo i simbolizam EU.
Preporuke:
3
6
56 sreda, 12 oktobar 2011 23:09
Svetislav Kostić
@ Vladimir Dž 1(2 okt. 00:09) Dragi prijatelju, još iz "Politikinih dana" kada "ona" još tek u on lajn povojima bila. Želio bih da i drugi samo upola shvate vaša upozoravanja o "regionalizacijama" nacionalnih država i državica i inače drugih aspekata društvenog života koji služu podrivanju iznutra državica žrtava, napr. Parade sramnog "ponosa"

Srbija kao najslabija karika u lancu zapadnih žrtava u projektu mikroo oblasti, sa aktuelnom vladajućom strukturom i ne pokušava da se odupre. Glavnu krivicu da sve tako po planovima zapadnih centara moći glatko funkciiše, snosi "samo" prosrpski pred-sednik.
Preporuke:
5
0
57 četvrtak, 13 oktobar 2011 00:35
MS
Ne sipa se Evropa u traktore, ali se zato ugalj iz Kolubare itekako sipa u Jagodinu i to po beneficiranim uslovima već decenijama.
Preporuke:
6
0
58 četvrtak, 13 oktobar 2011 00:50
Observantes
Nije više poenta u tome šta se maže i šta se sipa. Pitanje je dali ima „na šta da se maže“ i „u šta da se sipa“. Egzistncijalnu podlogu za "sipanje i mazanje" je neko potrošio Srbima.
Preporuke:
3
0
59 četvrtak, 13 oktobar 2011 04:52
Marko Gay
Nije sve u traktoru.
Preporuke:
1
4
60 četvrtak, 13 oktobar 2011 10:12
Vladimir Dž
@Svetislav Kostić - Hvala vam. Šteta za Politiku, nekada bio list ovog naroda.

Veliki pozdrav.
Preporuke:
2
0
61 četvrtak, 13 oktobar 2011 10:28
siniša @ Marko Gay
Nisam očekivao da ćete vi podceniti značaj goriva za traktore. Gorivo za traktore je isto što i gorivo za tenkove.
Vaša strana u Drugom svetskom ratu se i dan danas vajka i uverena je da je rat izgubila onoga časa kad više nije imala goriva za tenkove. Iz istog razloga Nemačka nikada ne može da postane prvorazredna svetska sila jer nema goriva.

Mija strana u Drugom svetskom ratu smatra da smo pobedili zato što je pravda bila na našoj strani i zato što su naši vojnici i oficiri bili hrabriji od Hitlerovih.

Uglavnom ima više verzija, ali da vi koji svoje ideje i misaone koncepte temeljite na toj teoriji " nedostatka goriva" da ćete reći nije sve u gorivu, prosto ne mogu da verujem.
Preporuke:
6
0
62 četvrtak, 13 oktobar 2011 11:45
Marko Gay
@ siniša

Mija strana u Drugom svetskom ratu smatra da smo pobedili zato što je pravda bila na našoj strani i zato što su naši vojnici i oficiri bili hrabriji od Hitlerovih.


Otkud americki vojnici stacionirani na nemackim i srpskim teritorijama? Koja je strana pobedila, tj koja je to vasa strana?

Nisam očekivao da ćete vi podceniti značaj goriva za traktore.


U komentaru sam rekao da je od traktora mnogo vaznije nesto drugo, i dao sam link za to, ali verovatno zbog zabrane linkova to nije objavljeno. Zato su se smisao poruke (pa i strana na kojoj sam) donekle izgubili.
Preporuke:
0
5
63 četvrtak, 13 oktobar 2011 18:33
Dušan Ariljević
Sreda, 12. oktobar 2011.

Uprkos svemu NAJAVA KANDIDATURE!
Preporuke:
1
5
64 četvrtak, 13 oktobar 2011 18:35
Prokiso_Đuveč
@Vladan Nenadić
Slobodan Milošević je za ovog vlastodršca (Nj.V. B.T.) bio mila majka. U vreme Slobodana Miloševića ljudi nisu bili zatvarani zbog verbalnog delikta, još manje zbog eventualne namere. Ovaj više nema mesta u zatvorima pa deli nanogvice (opet samo odabranima).
Preporuke:
4
0
65 četvrtak, 13 oktobar 2011 18:53
siniša @ Marko Gay
Nije valjda da ne znate ko je pobedio nacističku Nemačku u Drugom svetskom ratu?

Ili vam je to saznanje tako bolno da ne možete da ga primite u svest niti pohranite u engrame pamćenja.

To nije pohvalno, a može da bude i opasno, jer ko nije naučio lekciju, baš na primeru Drugog svetskog rata i njegovog ishoda može da ponovi gradivo, zar ne?
Preporuke:
7
0
66 petak, 14 oktobar 2011 10:54
Legis
Nisam neki evrofanatik, ali mi nije jasno zašto ovde niko ne spominje činjenicu da nam je ista ta EU od 2001. dala oko tri milijarde evra donacija. Dakle, donacija, ne kredita ili sl. Oni su upotrebljeni u energetici, transportu i obrazovanju ili je bar trebalo tu da budu upotrebljeni da nije naše političke elite.

Kina i Rusija nisu nam dale ni stoti deo takvih donacija, čak skoro uopšte. I kako su nam onda oni veći prijatelji? I ako jesu, zašto 1999. godine nisu stavili veto u Savetu bezbednosti UN (na koji kao stalne članice imaju pravo) i tako sprečile bombardovanje. Zar to ne bi trebalo da učine pravi prijatelji?!
Preporuke:
2
9
67 petak, 14 oktobar 2011 12:16
Biljana Nikolić@Legis
Ko nas je bombardovao jer mu se moglo?

Da li je taj ko nas je bombardovao platio ratnu odštetu za nanetu materijalnu i nematerijalnu štetu?

Tri milijare donacija uz mnogo više zelenaških kredita,kod vas briše sećanje na 74 dana pod bombama, žrtve bombardovanja, okupirano Kosovo i Metohiju, radijaciju i ruševine po Srbiji. O sadašnjim ucenama da ne govorimo.

Po vama - šta bi trebalo,osim gore naverdenog,još da nam urade, pa da ih vi nazovete pravim neprijateljima?
Preporuke:
10
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner